Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Készülj velünk az őszre! Az OSZ2021 kuponkóddal most 10% kedvezményben részesülsz!

Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések 

 

Annak érdekében, hogy egyszerűbbé és átláthatóbbá tegyük Vásárlóinknak a weboldal használatát, összeszedtük a legfontosabb kérdéseket, amelyek felmerülhetnek a vásárlás folyamán. 

  • -Mi a teendő, ha le szeretném mondani a rendelésem? 

  • -Hogyan tudom visszaküldeni a terméket? 

  • -Mi a teendőm, ha nem a megfelelő méretet rendeltem? 

  • -Ha már leadtam a rendelést és változtatni szeretnék néhány adaton (cím, fizetési mód stb.) hogyan tehetem meg? 

 

MI A TEENDŐ, HA LE SZERETNÉM MONDANI A RENDELÉSEM? 

Amennyiben már megrendelted a terméket, de meggondoltad magad, úgy egy napon belül küldj egy e-mailt az alábbi címre: hello@picinko.hu és ha még nem adtuk fel a csomagod, úgy töröljük a rendelésed. 

 

HOGYAN TUDOM VISSZAKÜLDENI A TERMÉKET? 

Ha nem tetszik a megrendelt termék, esetleg mérethiba áll fenn, úgy 14 napon belül visszaküldheted, és mi kicseréljük, elállás esetén pedig visszautaljuk a vételárat. Fontos, hogy csak sértetlen, eredeti állapotban lévő terméket áll módunkban visszavenni és hogy a visszaküldés díja minden esetben a vásárlót terheli. A termék mellé kérjük az eredeti számlát, illetve az áru-visszaküldési formanyomtatványt is visszaküldeni.  

Elállás esetén választhatsz, hogy le szeretnéd-e vásárolni a vételárat vagy esetleg az összeg visszautalását kéred. 

Fontos, hogy mielőtt visszaküldesz részünkre egy csomagot mindenképp lépj velünk kapcsolatba, hogy a lehető leggördülékenyebben történjen az ügyintézés. 

 

MI A TEENDŐM, HA NEM A MEGFELELŐ MÉRETET RENDELTEM? 

Amennyiben még elérhető az általad kért méret a raktárunkban, küldd vissza a rendelt terméket és mi visszaküldjük neked a kívánt méretben. Ez esetben a szállítási díj mindkét irányban a vásárlót terheli. 

Ha már a raktárunkban sincs a méretből, úgy levásárolhatod a visszaszolgáltatott termék árát, illetve élhetsz az elállási jogoddal. További információt az előző pontban találhatsz. 

  

HA MÁR LEADTAM A RENDELÉSEM, DE VÁLTOZTATNI SZERETNÉK NÉHÁNY ADATON (CÍM, FIZETÉSI MÓD STB.) HOGYAN TEHETEM MEG? 

Amennyiben már leadtad a rendelésed, de a kiszállítással kapcsolatos lényeges adatokat szeretnél módosítani, úgy jelezd kérjük felénk az alábbi elérhetőségeken: 

Telefon: +36 (30) 207 3888 

Email: hello@picinko.hu 

Ha még nem adtuk fel a csomagod a futárszolgálatnak, úgy azonnal megváltoztatjuk a módosítani kívánt információkat. 

 

Keresés